Geoblog.pl    1lejek    Podróże    Wietnam, Kambodża, Laos, Birma, Tajlandia, Malezja, Singapur, Chiny - ZAKOŃCZONA    No i wylądował ...

No i wylądował ...

Polska, Warszawa

No i wylądował......

Na lotnisku czekał komitet powitalny. Nie obyło się bez dzieci w strojach ludowych z kwiatami, czerwonych dywanów, chleba, soli, kiełbasy no i oczywiście tradycyjnej Wyborowej. Z tego miejsca chciałem serdecznie za to podziękować Jarkowi. :)

Pierwszy dzień w Polsce upłynął nam na praniu i spaniu. Praleczka chodziła od rana do wieczora próbując doprowadzić nasze ubrania choć w niewielkim stopniu do świetności z przed podróży.

Teraz nas czeka jeszcze tylko aklimatyzacja do tego zimnego klimatu i dostosowanie organizmu do 6 godzinnej zmiany czasu. Jak byłem wczoraj na zakupach około południa to przechodnie dziwnie się na mnie patrzyli. Świeciło, nie powiem ładne słoneczko ale temperatura było około 15 stopni więc ja w kurtce i polarze zapięty pod szyję a oni w lekkich sweterkach.

Na dziś to tyle. Podróż się zakończyła, ale to na pewno nie koniec naszych wypraw. Nowe już w przygotowaniu i planowaniu. ;) Najbliższy większy spacerek już niebawem. Tym razem będzie skromniej bo do Barcelony, ale o tym to już zupełnie inna będzie historia :)

CDN.

PS. Brakujące wpisy z Tajlandii i Malezji ukażą się drukiem niebawem. Jak się odwiedziłem w wydawnictwie wszystko wskazuje na to że w przeciągu tygodnia.

Justyna
Justyna - 2009-04-23 19:52
Przepiękna podróż. Taaaka nie powtórzy się pewnie zbyt prędko. Wiele wyjazdów i powrotów często nie byłoby możliwych gdyby nie wsparcie Naszych rodziców. Chciałabym podziękować Waszym rodzicom, mamie i tacie, za wspieranie Was podczas wyjazdu i wspieranie mnie kiedy było mi troszkę smutno. Coprawda miałam możliwość potowarzyszyć Wam przez chwilę ale tęsknota była tym większa po powrocie. Życzę wielu kolejnych i bardzo owocnych pomysłów.